6/29/2011

Respiratory Burst!

Bismillah wal hamdulillah

Macrophage ni ada dua cara bagi beliau nak menghapus mati segala anasir-anasir jahat yang cuba merasuk badan. Bunuh bagi BERSIH!

Gua suka Oxygen Dependant. (suka hati jer nak suka tak suka ek)

Oxygen Dependant ni menggunakan reactive oxygen intermediate macam hydrogen peroxide atau reactive nitrogen intermediate seperti nitric acid. Dua benda alah ni memang toxic kepada makhluk-makhluk halus.

Kalaulah hati nurani gua ada macrophage macam ni.....

Ok. Sambung studi Immunology! Bye~

Nota kaki :
1. Gua peminat tegar kain pelikat! Tak kira..

2. Butuh itu perlu. Bisa itu boleh. Gampang itu mudah. Sungguh itu sungguh.
GAMPANG SUNGGUH!

3. Mahu seperti Adaptive Immunity. Makin diserang makin kuat!

4. Jangan biarkan diri anda dijangkiti Akut Lemah Iman.

Wallahu'alam

Dzuu Haniin
Sabar..

4 ulasan:

Liana Abdul Samat berkata...

kain pelikat selekeh la..

Dzuu Haniin berkata...

Ulama-ulama Yaman pergi mana-mana pakai kain pelikat. Kacak je..hehe

c's berkata...

Benar, kain pelikat kacak.

Melayu dengan jeans, kurang manly.

Sekian.

Dzuu Haniin berkata...

yes! Kak Radin pun sokong...