6/26/2011

Malas

Bismillah wal hamdulillah

Malas juga satu nikmat. Neraka itu satu nikmat. Dosa satu nikmat. Murka Tuhan pun satu nikmat.

Rajin boleh jadi bala. Pahala menjadi dosa. Syurga menjadi kufur. Redha tetap redha.

Jadi gua mensyukuri kemalasan gua. Gua dah penat melayan tuhan-tuhan itu. Gua mahu memberi kesempatan pada diri melayan nafsu. Memuaskan kehendak diri sendiri. Persetankan yang lain. Kalau gua rajin, nanti gua layan la.

Jom layan SNSD-Merry Go Round. Peduli la orang kata ketinggalan pun.HAHAHA

Bye!

Dzuu Haniin
SeoHyun comel. Lalala

5 ulasan:

Verdict berkata...

hamboi layan SNSD tak ajak!

Unknown berkata...

ahahha layan!

Dzuu Haniin berkata...

habis kena marah dengan tuan guru nanti.hahaha

Tanpa Nama berkata...

haish,lu ni..klau ye pun,jgn la letak dlm blog..

tak semua org faham hakikat mcm lu faham..

satgi pening pale.

Sunan Haramain

Dzuu Haniin berkata...

HAHAHA..maafkan hamba tuan guru. Melepaskan rasa. Belum membuka Sirr lagi.hehehe