5/22/2011

Sekolah

Bismillah wal hamdulillah

Bila masuk musim peperiksaan, teringat zaman sekolah yang kurang menarik. Gua yang sengal ini ditakdirkan masuk kelas pertama. Amatlah tidak menarik dikumpulkan dengan manusia bijak pandai. Antara perkara yang gua benci dulu:

1. Lepas peperiksaan kumpulan manusia pandai akan berbincang jawapan. Celaka apa! Bukan boleh ubah pun.Cis!

2. Ada manusia yang akan mengumpul markah untuk perbandingan. Tahulah gua ni sengal. Cis!

3. Terdapat sekelompok manusia yang akan mengira markah. Tunggu je la unit peperiksaan keluarkan markah. Adeii..

4. Bila semua siap kerja sekolah! Arghhh..

5. Ketika waktu Add Math gua termenung tengok tingkap. Cis!

Malas la pula mahu menyenaraikan semua. Jom tidur!

Nota kaki :
1. Paling gembira ketika keluar result semester gua seorang dapat straight A's dalam tingkatan 5. HAHAHA..Padan muka. Tapi SPM kantoi juga la. Tu la riak awal sangat.

2. Sekarang gua berlumba untuk keluar dewan peperiksaan lebih awal dari KS!hahaha..

Wallahualam
Dzuu Haniin
Separuh gila. Separuh waras.

5 ulasan:

nursyila berkata...

klas ko 5A1 memang psycho.
nasib aq klas hujung..
haha

Dzuu Haniin berkata...

hahaha..macam mana entah aku boleh 5A1..hailaa

mohd tony saidi berkata...

terbaek anas...

Liana Abdul Samat berkata...

peh, str8 a's tu..

Dzuu Haniin berkata...

tapi SPM tak ke mana juga cik liana oi..huhu