5/26/2011

Oh Awak

Bismillah wal hamdulillah

Saya ingin meluahkan perasaan. Sekian lama saya menatap wajah awak. Kita saling memandang. Saya cuba memahami dan mengenali awak. Setiap perkara cuba diteliti. Semata-mata untuk mengenali lebih mendalam.

Semuanya kerana sayang,cinta dan keikhlasan. Ketahuilah saya amat mencintai awak.

Saya tidak mampu meminta kita untuk bersama selamanya. Andai izin Allah bersama kita.

Tapi saya sentiasa berdoa agar kita dapat bersama dalam susah dan senang. Pasang dan surut. Siang atau malam. Jauh atau dekat.

Yang benar,
Si Fakir

Khas untukmu,
1. Cik Pathology
2. Cik Pharmacology
3. Cik Microbiology
4. Cik Parasitology

Nota kaki :
1. Pagi nanti ada peperiksaan praktikal Pathology.
2. Moga Tuhan Yang Maha Lemah Lembut lagi Halus berlemah lembut terhadap daku.
3. Berharap kalau dia mengirim sebuah senyuman. :)

Tiada ulasan: