4/27/2011

Selamat Datang ke Pornosia!

Bismillah wal hamdulillah..

Gua baru merencana mahu ke UK, tapi dengar cerita tentang Pornosia gua rasa teruja pula nak ke sana. Keh keh keh.


Dzuu Haniin
1.Sahabat gua cerita TV3 tayang video lucah.
2.Rasanya gua buat camni kena masuk ISA tak?

7 ulasan:

Ibn Abdullah berkata...

ini terbaik dari ladang!!!!

nak tag najib razak dalam twiter tuk entri nih..mana la tau, untung2 sorang kawan gua masuk ISA...

kah...kah...kah...PORNOSIA!

Dzuu Haniin berkata...

masuk ISA,anak bini aku kau tengok-tengok kan.. :P

Tanpa Nama berkata...

cepat dtg uk.. watpa balik msia. hohO~

Dzuu Haniin berkata...

hahaha...siapkan fan club sebelum mai UK..haha

Tanpa Nama berkata...

fanclub awak ke? nak nama apa? kah3 XD

Dzuu Haniin berkata...

boleh maju tak kalau wat fanclub kat sana?hahaha

Tanpa Nama berkata...

maju tak maju la... hahaha.. tp rasenya, percentage untuk tak maju lagi tinggi. so, takyah la fanclub ni. datang je la! hehe ;p