12/29/2010

Bukan Taenia solium Sahaja Membesar!

Bismillah wal hamdulillah

Rupanya gua sudah besar. Semakin dewasa.

Aik? Takkan sudah cecah 20 tahun baru sedar diri dah besar?

Semua orang sedar dia membesar. Tapi berapa orang yang sedar yang dia benar-benar sedar bahawa dia membesar!?

Ramai orang tahu dia akan mati, tapi berapa ramai yang merasai dia akan mati?

Mudahnya begini..
Semua orang tahu saya kacak, tapi berapa ramai yang pernah lihat kekacakan saya secara live?
(contoh yang terbaik!...)

Gua baru berhubung kembali dengan seorang sahabat lama. Kawan tika masih comel..
Itu yang buat kita penasaran. Sedar. Seperti bangun tidur. Rupanya sudah 20 tahun aku hidup.

Dengan memandang masa lalu, kita akan melihat masa hadapan......

Wallahualam...

Nota kaki saiz 11:
1. Ini gambar tumbesaran Cik Taenia solium yang comel..
2. Manusia bukan membesarkan perut sahaja..Fahamilah!

2 ulasan:

Ahmad Tajuddin berkata...

woot..woot...hi si kacak!!

Dzuu Haniin berkata...

biasalah ATA..kalau sendiri tak puji siapa lagi??