1/01/2011

Anas Tahun Ini!

[Bismillah wal hamdulillah]

Misi pertama tahun ini adalah meniadakan azam. Hanya ANAS ada dalam kamus hidup tahun ini.

Anas Pertama : Misi Selesai!

Anas Kedua : Gua dalam perancangan menyiapkan satu kerja penulisan bertahap tinggi. Bukan RARE.
RARE terpaksa ditangguhkan untuk beberapa tahun.

Anas Ketiga : Gua mesti keluar dari Mesir tahun ni! Tekad untuk mengushar makwe-makwe negara lain.

Selesai!
Aik? Tiada pasal belajar, kawin atau misi mencari makwe comel ke?
Haaa..itu sudah memang kerja utama gua. Perkara diatas adalah misi sampingan disamping menggerakkan misi utama gua!

Ok! sambung tidur.
Ini hero paling kacak dalam alam semesta.Firm!

Ini pula raksasa paling comel!
Disebabkan bosan melampau, gua pi ushar orang main ski..

Mentang-mentang awek ramai kat tepi, diorang buat skill macam-macam.siot!

Mars, Section 10.
Dzuu Haniin.

Tiada ulasan: