12/28/2010

Jangan Jadi Kambing!

Bismillah wal hamdulillah..

Tadi aku bersembang dengan Cik Comot. Sembangnya amat jauh. Family Planning.(kah kah kah) Timbul satu persoalan. Wajibkah seorang pelajar perubatan untuk menjadi seorang doktor?

Bagi saya, menjadi seorang pelajar perubatan sangat menarik. Penuh dengan keseronokan mengetahui perkara baru. Memuaskan 'nafsu' ingin tahu. Excitement!

Tapi menjadi doktor pula memuaskan 'nafsu' manusia. Redha sahajalah dengan sakit itu!(kah kah kah...doktor yang haprak!)

Kalau tak jadi doktor, aku nak jadi apa?

Nampaknya aku baru masuk fasa remaja yang lost! Remaja yang baru mula berfikir tentang kehidupan.

Ya! Erti hidup.

Ermmmmmmmmm........

[nampaknya entry kali ini habis dengan huruf m.. M for MALAS!]

Wallahualam..

Nota kaki saiz 11:
1. Pengubat ada kerja..Pembina ada kerja..Pemalas? Kalaulah.....
2. Khas untuk Ummi, Ayah dan Kak Long.
-Anas bukan tak minat belajar. Anak ummi sangat rajin..hehehe. Cuma mahu mencari excitement!
3. Planet Marikh dilanda musibah demam,batuk dan selesema.

14'19'
Planet Marikh..

1 ulasan:

beruanglegend berkata...

aku yang malas ini memang macam macam ini
aku baru sahaja kembali daripada tersesat 2 hari 2 malam
kahkahkah