2/20/2010

Esok Mula Semester 2

Bismillah wal hamdulillah..

Esok bermulanya semester kedua bagi tahun kedua kuliah Perubatan Universiti Ain Shams. Tiada apa yang mahu ditulis sangat. Cuma doakan saya jadi lebih rajin dan lebih baik. Tak mahu malas-malas.

Setiap hari saya akan berangan, memasang impian dan cuba memacak langkah usaha. Untuk saya, sehabis kurang, saya masih punya impian dan angan-angan meski saya gagal dalam usaha. Kerana angan-angan itu akan meransang akal untuk melahirkan usaha. Namun, biarlah angan-angan itu terikat dibumi. Jangan dibiar melangit, nanti hilang hancur entah kemana...

Moga masih ada hari untuk esok...Matahari, Tengahari, Harimau...(mikir lama ni..perkataan apa ada 'HARI' lagi..'

Sekadar ini sahaja..wallahualam..

Dzuu Haniin/Che Anas Che Kadir
Pelajar Kuliah Perubatan Universiti Ain Shams,
Hayyu Asyir, Kaherah
Mesir..

1 ulasan:

sherrina berkata...

Insya' Allah...doa dari Malaysia mengiringi anda di sana.