10/18/2010

Mars

Bismillah wal hamdulillah

1. Planet Baru. So we start our colonization!
Alhamdulillah..Sekarang sudah tinggal di Marikh. Setelah sekian lama bersusah payah mengurus dan menyelesaikan semua perkara, akhirnya dapat tinggal juga di rumah sewa.

Tema yang digunakan untuk rumah ini adalah gaya 'Bujang Rajin'. Oleh kerana hanya ada 2 bilik. Maka satu bilik tidur dan satu lagi bilik membaca. Haaa..nampak seperti gaya seorang yang rajin bukan?Siap ada bilik khas untuk membaca.

Isu rumah sewa selesai. Walaupun pening-pening nak menjawab pertanyaan Mama yang menjaga bangunan ni.(bahasa Arab gua tunggang langgang!)

2. Belajar. Start Your Engine!
Kelas sudah berlansung lebih kurang 3 minggu. Perjalanan study masih merangkak-rangkak. 'We need to move on babe!' Itu yang saya katakan kepada dia. Program sembang maya kita tawaquf dulu.

Gua ada banyak benda nak kejar. Kejar medic, kejar hafalan Quran, kejar tanggungjawab, kejar si dia dan lain-lain. Kalau ikut macam tak cukup tanah nak berlari bukan?Tapi macam mana gua boleh lepak-lepak. Ok! Saya bertaubat. Kata mahu jadi rajin bukan? Orang rajin sangat comel..hehehe. I hope you'll understand. Please...

3. RARE! Something wrong?
Gua tak berapa pasti lagi apa masalah pada penggunaan perkataan RARE. Lepas ini boleh bawa ber'tendang' ye.hehehe..Mungkin ada masalah dari sudut kefahaman epistemologi Rareisme. That's my fault.

Wallahualam

Dzuu Haniin
Now, even Earth got Mars!
Masih di Bumi.

2 ulasan:

kakak t'anggun berkata...

pergh ade bilik membaca... knp x jd mcm akk? 1rmh membaca haha...

bagus2 da makin rajin adik akk...

Dzuu Haniin berkata...

waktu orang lain tidur jangan ganggu..