4/20/2012

Bergenang

Bismillah wal hamdulillah

Lagu 4 Minute bertajuk Volume Up bergema dalam bilik(tak thiqah enta...). Aku menghadap blog dia. Tiba-tiba mata rasa panas dan seakan ada air mahu keluar.

Letih bersua laptop selalu mungkin. Keh keh keh

Aku dah tambah seorang lagi makwe. Makwe nombor 3.

Cik Punch Bag

Target gua bagi melengkapkan gym di rumah, nak dapatkan shoulder press ke..Wakakaka.

Jangan nak mengharap badan aku jadi macam Kim Jongkook. Aku sendiri gerun.

Dah..Jom baca buku.

Esok aku jadi moderator untuk forum MeM, mana-mana awek yang nak autograf boleh la datang ARMA.keh keh keh

Tazkirah hari ini:

Iman itu ibarat cahaya. Ia berlapis-lapis. Daripada seterang-terang cahaya kepada semalap cahaya seperti kelip-kelip. Ada yang seperti matahari, Allah jadikan dia sebagai punca orang lain bertambah cahaya. Ada pula yang sekadar mewarisi cahaya seperti bulan. Tahap manakah iman kita?

Bye!

Wallahualam.

1 ulasan:

Unknown berkata...

lepas ni ada sikpek la dia! hehe. indah nya tazkirah :)