9/03/2010

Ini Benda Serius!

[Bismillah wal hamdulillah]

Dah lama saya simpan benda ini. Makin pendam, makin tak 'best'. Jadi saya kena luahkan juga. Sebelum sambung buka buku Biochemistry kena tulis juga!

"Akhi Anas apa khabar?"

"Akhi Anas main guli ker?"

"Salam..nak tanya Akhi Anas ni..pasal 1 + 1 berapa?"

Peh!Saya bukan kisah sangat orang nak beramah mesra dengan saya. Saya berlapang dada sahaja. Saya kan hero. Kena bertenang bila orang nak autograf dan bertegur sapa. Tapi bila ada 'akhi' di hadapan tu buat jiwa ini...Ah! Serius tak boleh diungkap.

 [monolog hati sahaja kalau dengar, buat-buat tak dengar : Gua bukan geng-geng akhi-akhi ni..panggil lah Bro ker..Encik ker..bukan kah lebih menarik?Mungkin nama saya dah ada Che..haaa..panggil saya Anas-sama pun ok!]
Ini hero masa waktu  'rebel' saya masih kuat. Sekarang anak soleh. Gambar dari sini

Wallahualam..

Nota kaki saya (bukan kaki Encik KafJim atau RaJim):
1. Tulisan ini khas merujuk orang yang kurang dikenali. Bukan bro-sis usrah yer( nanti tak pasal-pasal kena libasan tali pinggang ghaib).
2. Maaf kepada pembaca sekalian. Agak beremosi sedikit tulisan kali ini.
3. Kepada ustaz-ustazah di luar, saya minta maaf kalau anda ter'follow' blog saya.
4. Perkataan Gua itu adalah merujuk kepada Gua Hira'.

Dzuu Haniin
masih di Bumi..

10 ulasan:

Qistina Qibtiya berkata...

salam Akhi anas-sama...=D

Dzuu Haniin berkata...

Cik Dijah nak kena putaran halilintar cybercop kah?

Akiddo Junior berkata...

ape2 hal, lu relax2 je.
keh3

Dzuu Haniin berkata...

gua cuba untuk bawa bertendang kak uda..tapi akhirnya keyboard jadi mangsa belasahan..harapnya tiada yang terkorban..hihihi..

aminmenulis berkata...

mesti bengang dengan abang angkat Kay Jay nih.. haha..

azach berkata...

bile usia meningkat senja tu perkara biasa lah bnde cmni :D

Tarbus Merah berkata...

Anas,

1+1=1

Itu yang dibicarakan dalam novel terbaru PTS berjudul Matematik Cinta. Memang hebat novel ini.

1+1 memang 1

Tambahan :
Kamu adalah seorang mentee yang terbaik...

Dzuu Haniin berkata...

Ust Amin yang Rajin Menulis
-tiadalah dalam hati berasa bengang dengan makhluk KafJim itu..Cuma melempiaskan sedikit perasaan pada nama itu..

Cik Aza-saya tiada menopause ye..

Abang Guru Ustaz Syafiq-
dalam kelas pengajian Syeikh Rohimuddin pun dia terang perkara sama..

Qistina Qibtiya berkata...

putaran halilintar cybercop .....
bunyi cam ganas je...=p
hero kena sabar menempuh segalanya..

Dzuu Haniin berkata...

cik dijah tak pernah tengok cybercop ke?sia-sia zaman kanak-kanak..haha

ye..sedang cool..