3/27/2009

Kekasihku, Tunanganku, Bagiku

Pandang langit biru,
setenang air laut,
wajah beningmu itu,
mengubat hatiku yang haru.


Ulas senyumanmu,
menggetarkan hatiku,
terpahat dalam hati,
tak sirna disimbah dunia.


kasihku abadi sepanjang zaman,
tak kurang dengan alasan,
moga terus mampan,
bersatu dalam iman.




Kebelakangan ni, saya seakan hanyut dengan cinta. Terbuai dengan nafsu. Terleka dengan setiap ulit cinta dan rindu.
Bahkan sendiri jarang amat merindui keluarga. Zaujah pula tiada. Tapi cintaku pada kekasih muliaku membuat aku jauh dari mungkar. Jauh dari bara panas maksiat. Cinta amat hebat. Dengan cinta aku tundukkan pandanganku dari yang kabur. Dengan cinta aku tegar bermujahadah. Dengan cinta aku terus berjuang dari lena dalam kuliah..hehe..Inilah rahmat Tuhan kerana mencintaimu.Terima kasih Allah kerana menghadiahkan aku CINTA.

Aku terus berharap Allah akan terus mengizinkan aku mencintai dia. Merindui dia. Mengasihi dia.
Moga CINTA aku terus mekar tak pernah layu dengan siraman rahmatMu..


posting ini khas untuk kekasih muliaku...
Guruku, kekasihku..



al-Habib Ali Zainal Abidin ibn Abdul Rahman ibn Ali ibn Muhammad ibn Alawi ibn Ali ibn Alawi ibn Ali ibn Ahmad ibn Alawi ibn Abdul Rahman Mawlah al-Arsha ibn Muhammad ibn Abdullah al-Tarisi ibn Alawi al-Khawas ibn Abu Bakr al-Jifri ibn Muhammad ibn Ali ibn Muhammad ibn Ahmad ibn al-Faqih al-Muqaddam Muhammad ibn Ali ibn Muhammad Sahab Murbat ibn Ali Khali' Qassam ibn Alawi ibn Muhammad ibn Alawi ibn Ubaidillah ibn Ahmad al-Muhajir ila Allah ibn Isa ibn Muhammad al-Naqib ibn Ali al-Uraidhi ibn Imam Jaafar as-Sodiq ibn Imam Muhammad al-Baqir ibn Imam Ali Zainal Abidin ibn Hussein r.a ibn Ali r.a ibn Abu Thalib Suaminya Fatimah al-Zahra r.n.h anak perempuan kesayangan Junjungan Mulia RASULALLAH MUHAMMAD S.A.W.




1 ulasan:

HAJAR berkata...

INGTKN KKSH APE TD. Alhamdulillah....msti bgga kuarga abg Anas. Smg iman sentiasa brtmbh dn diri sentiasa mengingati yang ESA. Insyaallah.......