7/02/2012

Pajak Gadai

Bismillah wal hamdulillah

Saat ini, gua sedang terbaring di atas sebuah tilam tanpa katil sambil menghadap Galaxy Tab untuk mengarang entri kali ini.

Sambil menunggu azan berkemundang,LeeSsang terlebih awal mendendangkan lagu Pursuing the Happiness. Nak tahu, boleh search sendiri. Malas aku nak lekatkan di blog ni. Aku dah cuba hentak-hentak muka tab ni. Tapi tak mahu keluar.

Lagu selalu dikaitkan dengan perasaan. Lagu membangkitkan rasa. Mengubah bentuk muka bumi sesuatu hati.

Aku tersentuh bila dengar lagu LeeSsang ni. Ada perasaan yang cuba Gary salurkan. Dan aku menyambutnya. Eceh..

Sejauh mana aku dah berusaha untuk berjaya? Apa yang telah aku korbankan untuk berjaya? Adakah apabila saat aku menutup mata nanti akan terbuka pintu kejayaan yang paling ultimate?

Bila Gary sebut perihal ibunya, teringat pada ummi dan ayah.

Bersalah sebab tak dapat menjadi kebanggaan mereka.

Satu hari berbaki untuk Pharmacology. Kita taruh, apa yang boleh ditaruh. Gadai apa yang ada.

Bye!

Tiada ulasan: