10/15/2008

Aduh pilunya hatiku...

salam...semalam ana pergi Kolej Matrikulasi Melaka(KMM) untuk mengangkut barang-barang. setelah sudah di taqdirkan untuk ana tidak menetap lama di situ..maka, berjumpalah dgn sahabat2 yg tercinta..sebenarnya pilu gak.setiba di surau ibadurrahman, ana gi la bilik depan.tempat ramainya mujahid yg syahid..masuk2 nampak Hamzah..duk sibuk wat math(yela..kan dah dkt dgn PSPM....ana jer yg duk melepak skrg.)sembang2,dpt gak citer2 hot yg berlaku di KMM.nak jer ana trus bertahan, tp apakn daya..ni kehendak ibubapa,keluarga dan org kampung sentul patah yg telah memberi galakan dan sumbangan..jazakallahu khairan jaza'.(tp mmg hasrat hati sendiri gak..sbb jiwa ni dah terikat lama dgn ardhul kinanah tu)

x lama lepas tu dlam kul 12, Hazim pun dtg..pergh..(ni trade mark kat KMM) hati makin sayu.Pengerusi NTP ni makin hensem nampaknya.apa blh wat dahh mmg gilaan ramai.
ana dan hazim(medium) ana dan hazim

tp dlm hati ana sentiasa mndoakan sahabat2 di KMM.antum semua dah mnjadi sebahagian dr hati ana gak...(tp mesir dah terikat habis...walaupun mesir x lawa,panas,buruk...tp ilmu di sana yg ku kejar)doakan ana sntiasa diatas jln yg Dia redhai..biarlah ana terus mngejar ilmu dan cita jgn lah ana terjebak dlm mngejar mee cintan... bye..:snow14:

3 ulasan:

sherrina berkata...

laaa...tatau lak yg Anas dah terbang ke Mesir sambung blaja. Amik bidang apa?

wafa_azzahra03 berkata...

dia amek medic.. (akk'y tlg jwb kn..he2...)

mohd shahril berkata...

akum nas.. ustaz dah ada blog, jangan lupa singgah blog ust k..